Fotoğraf: Umay Umay

22 Ağustos 2010 Pazar

She is off fren.

İlk sallandığı beşikten düşünce, gözyaşlarını kan sanar bebekler.
Bu sefer en güzel bebeğini kırdın sen . Ve aklın ermiyor acıya , o kadar çocuksun ki. O kadar acıklı ki yalanların ; kimseyi acıtmıyor. Neler kırıyorsun , neler birikiyor raflarda. Anlamıyorsun .

Ama güzel bir yazı olacak bu . Bebekler ağlamayacak . Ölmeyecek yalnızlıktan kelebeklerim. Çatlamış dudakların,yalandan çoraklaşmış bedenine bir hayat serpeceğim.Gözün aydın ben gittim.
Adamlar gördüm giderken .İçleri yalnızlıktan bomboş virane. İçinde yalnız kadınlar şarap içiyor.Kurumuş tenlerinden ahşap oyuncaklar yaparken , kimse onlar görmedi.
Anılarınla yatıp,seni onlarla aldattım. Ondan bu kadar çok makyaj yaptım.Ne kadar iğrenç olabilirim anla . Gözlerinde sinir var çocuk siliyor düşlerini.Dudaklarında yalan var çocuk , masum değilsin . Yalanlara gülerken öyle bir düşmüşsün ki,düşmüş oyuncak kalbin . Yazık . Sen sevmekle dolu hikayeler yazar , ölümlerden korkarsın . Çırılçıplak uyurken bile ölümlerden korkarsın . İnanmaya delirdim hikayeni.Sevdim hikayeni , güzel . Ama sen sevmekten anlar mısın ?
Acı var hikayende,sevdim evet.Güzel kelimeler öğrenmişsin ilkokul sıralarında,saçları örgülü beyaz kızlardan.Çikolata kokuyorsun daha çocuk . Aşkta öyle fazla sallanma , düşersin . O zaman neye yarar o hüzünlü güzel gülüşler. Yalansın .
Yani böyle işte sevgili çocuk .
Unutmayı öğrenmek için hatırlamak,
Kazanmayı öğrenmek için de bir oyun oynamak gerekir.
Kaybettin deme bana . Ben senin oyunlarına dahil olmadım .
Ben hiç oyun oynamadım .

Eğer yolu bilmiyorsan , bu kalpten çık, iki kelime sonra özgürsün . İki kelime sonra ben yokum . Ben yoktum hiç olmadım .
Sen her gece salonun ortasında bir bez bebeğe sarıldın.
Hadi uzatma , çık kapıdan yolun uzun .
Çık yürekten , hayat kısa.
Unutmak için yaşamak lazım .
Seni yaşamak da başka kadının konusu.
Ya da seni ölmek.
Güle güle git konuşmak güzeldi.
Ha, unutmadan . Hikayelerini bırak da git.
Sevdim hikayelerini , hayalinde Mutsuz sonla biten aşklar yazmışsın . Her hikaye de kadınlar ölmez sana benden tavsiye.
Dikkat et başına bir iş gelmesin , bir kadın seni içinden intihar etmesin.
O zaman iki parça olur kalemin yazamazsın .
Şimdi hatırlamam gereken şeyler var . Çabuk unuturum biraz bağışla.

'Hoşça kal '
'güle güle çocuk ? Heeeyy dursana , Senin adın neydi ? '

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim