Fotoğraf: Umay Umay

22 Ağustos 2010 Pazar

BIRAK BU ROCK'N ROLL'U BE

‘Ne kadar da güzel konuşuyorduk,sustunuz ‘ sözcükleri dudaklarımdan döküldüğünde başladı
iki satırlık birlikteliğimiz…Buzlu camlar ardından görünen güneş dahi daha parlaktı şimdikinden.Ben aslında bir şeyler sorup gidecektim.Ah..boşuna ağlıyoruz çok yorgunuz.
Bana benziyorsun aslında.sevmeye o kadar açsın aslında.Hep senin olmayanları seviyorsun.
Havada asılı kalan teklifleri,köşelere sıkıştırılmış ilan-ı aşkları, rengarenk ışıkları , sert müzikleri seviyorsun.Sende aşka dair kelimeler eskimiş rengarenk ışıklarlar var artık..Siyah beyaz aşk şarkılarının modası geçmiş malum rock müzik moda senin diyarlarında…
Senin olmayan bir hayata ait olmak çabandan dolayı bütün bedensel erkekliğin.Bu yüzden yatağındaki saçlar bileklerimi kesiyor !

Sonra bir barın mum ışığı var bir kandilin içinde.derin koyu bir adı var oturduğumuz yerin.O bile benim seni anlattığım dilde yazılmıyor.mum ışığı vardı,severdin onu çünkü senin gibi titriyordu inançsızlığından ! sadece konuştuklarımız,yüz küsür iletilik sözcüklerde keşkeleri konuştuğumuz gibi.Bir geceyi paylaşacaktık biz sadece.Kimseyi tanımayan ruhum korktu,kıpkırmızıydı mutluluk.

Yalancı ve turuncuydu…

Sevgilimin ellerini öpercesine öptüm kadehleri senin yanında.

Uyudun.Önce kalbim titredi.Sonra dudaklarım akabinde bacaklarım.Uyurken ürkerdin ışıklardan seni izlerken ben.Seni izleyebiliyordum uyurken.Tanrı buna izin veriyordu .Tanrı senin için acı çekmeme izin veriyordu…keskin bir ayrılık kokuyordu tenin hep terkedilmişlik.
Dibi tutmuş yalnızlık kokuyordun . Bu yüzden yatağındaki ıslaklıklar tenimi kirletiyor!

Periyotlar halinde dokunuşlarım vardı.Buna da izni vardı Tanrı’nın.seslere,hiç tanımadığın varlıklara taptığın gibi tapıyordun.İçindeki adamı tanımıyordun aynadaki siluetine aşıktın .Sen değildin kartvizitindeki göz alıcı isim.Bu yüzden başka kadınlarda onursuzca aslını arıyordun.Kendi aslını.

Ben seni hep uzaklardan izliyordum.
Masum uyuduğun için korkuyorum senden.
Hayatıma ölü yada diri…ödüller konmuştu.
Ben öldüm sonra sen ellerinde kanlı bıçaklar.
Limon kolonyaları ve hiç içilmemiş sigaralar kokuyor odan.
Bilmiyorsun aslında biz aynı şeyleri seviyorduk.
Senin yüzünde hep aşka benzeyen bir çocuk
Benim güzümde senden savrulan küller var.
Benim elma şekerlerimi kurtlar sarmış şimdi
Şekeri de kırmızı değil üstelik artık.
Bu da sevgimin son tesellisi olsun miyadı dolmuş sevgine bir şarap ısmarla sonra,
Sonra benim aşkın ardına hemen kondurduğum ölümü izleyelim.
Çünkü tanrı gökten yağan bilek kesiklerime de izin veriyor.
Terini kana bulamama izin verdiği gibi.
Bu yüzden yatağındaki erkek her seferinde bir parçamı kemiriyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim