Fotoğraf: Umay Umay

22 Ağustos 2010 Pazar

İki Karakterli Yazı

bu gece cesaretım yok aynada gözlerinle buluşmaya..
bu gece seni sana bırakıp gidiyorum
ne kadar ayrılık ve ne kadar hüzün varsa sende kalsın
artık ellerimi çekip gönlünden tüm sevdayı sana bırakıyorum üstü kalsın
kalsın üstü sevgilim senden kalanı da istemiyorum..
alacaklı borçlu olmayalım birbrmize
sen gözlerini al git
ben ellerimi kaçırayım,ceplerime saklayayım
ceplermde kalmasın sana ait bişey
ve burnumdan al kokunu
ama üzülme demeyeceğim sana sevgilim
üzülmelisin ki işe yarasın hatıralarım.
şimdi her gemide mürettebat gözlerin
ve gördüğüm her güzellik sanki senin artığın
ama tutamadıktan sonra ellerini bu allahsız kasım geceleri
o zaman gereksiz özlemek baharı
ahh bi bilsen bildiğim her yalan servetimdir
her mısra sefaletimdir aslında
neyi sevsem sonu hüsran
hep rüzgar var benim baharlarımda
hep kusurlu her güzel şeyim
ne ruhunu
ne saçlarını
ne de ellerini tahliye edemiyorum aklımdan
ve bir türlü beraat olamıyorum kalbimin savcısından
şimdi uğruna söylenecek hiçbişey kalmamışken
ve yara bere
ve kan revanken herşey
ikametsiz ne acılar taşırım gönlümde haberin olmaz
acıların sokagı cıkmaz be sevgilim
ben senı cıkmaz sokagın basındabekler gibyim
ruhumu mu kaybettım..
nefret ettiğim herşey cevremde donerken
dunu tekrarlamak zorundayım
cunku bu gecelerde..tutamayacagım ellerını
tutmamalıyımki beraat edeblesin kalbimden.
uzun uzadıya bitmeyen bir mahkeme bu sevda içimde
üstüne ard arda sigaralar içilen..
iyileştimi diye bakarken kabuklarını kaldırdıgım yaralarım
bir kez daha kanarken
ben yine seni tekrarlarım şarap şişelerinin ağıznda
ben ağlarım,sen üşürsün ; haberin olmaz
benden başka herkese yaz oralardan
ne kadar yazsamda bilemezsin gençliğime uğrattığın erozyonu
uğruna içilen cigaraları
yeni rakıyı tekel birasını anlayamazsın
aslında parasızlıktan en ucuz sigarayı almanın
sensizlik kadar koyduğunu
sana hangi biçimde izzahetsem kavrayamazsın
ve akabinde olan olmayan hiçbişey için beni suçlayamazsın
oysa ben olur olmaz beyanlar bulunuyorum
şimdilerde ve hep kötü bişeyleri andırıyor gözlerin
ve aklımdaki yerin hiçte iç açıcı değil
ve yazık uğruna işlenmiş tüm cinayetlere
18. yaşıma yazık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim