Fotoğraf: Umay Umay

22 Ağustos 2010 Pazar

Bir gün elbet , -ki sen.

Bir gün elbet ben de gideceğim
-ama senden önce değil .
Ellerinle göndermelisin beni,
yüreğimle gönderdiğim gibi
Acımalı kolların
Kanatlarım kopmalı.

Elbet gideceğim bir gün
( Sen gönderdiğin vakit )
Kapalı duracak hep gözlerin
Çok üşüyeceksin
Fazla acı vermeyeceğim,çünkü bunu sen isteyceksin
Dudakların bilmeden , ben konuşacak
Üşürken sarılmayacağım omuzlarına
Herşeyi bilerek,hep susarak gideceğim

Gideceğim bir gün elbet
Gideceğim ama sen onu kafesteki martıya sor,
Hayallerim denizde boğulmuş bulunacak
Mutluluğun kafasında tek kurşunluk bir delik.
Ama üzülmeyeceksin dedim ya,
İşte o zaman yanacak kurdelam,
Gelinliğim yırtılacak
Hiç duvağım olmayacak
Bunları bile bile gideceğim.

Karın boşluğuna dirsek yemiş gibi olacaksın biraz,
Ağzında paslı bir aşk tadı bırakacağım
Buruk ve acımasız bakacağım gözlerinden insanlara
'Cesaretsizliğimin sebebi bendim' diyeceksin
-ki bunu söylediğinde yarılamış olacağım yolumu
Etlerini kemireceğim
Sen çoktan yolun sonunda olacaksın.

Önceleri sıcaktan uyuyamadığını sanacaksın
Benim sana yazdığım şiirlerden
Aşk mektupları yapacaksın
Ağlamaklı bir kız çocuğunun son satırlarında
Bir akıl kaçırması bırakacağım sana
Ben ise,
Bıraktığın yolun yarısında cesedimi kusacağım.

Senden sonra elbet bende yola çıkacağım
-ki muhtemelen çok geç kalmış olarak
Hayallerimin kaset bantları yapışıp kopacak
Hİç sevişmediğimiz yatağımız
Leş gibi kadın kokacak
Aynanın önünde benim kullanmadığım rujlar bulunacak
Giderken bavula koyacak hiçbirşeyim de olmayacak
(Herşeyimi çalsan da seviyorum seni )
Benden önce gittiğin için ,
Küflü küfürlü ağzımla hayali evimin anahtarlarını yutacağım
Ben de gideceğim elbet demiştim ya,
Biliyordum , gördüm tüm olacakları aslında,
Aslında Sırat Köprüsü'nde trafiğe takıldım da geri döndüm.
Keşkeleri çalma mektuplarımdan!
Sen giderken gördüm,
Köprü ben oldum,kalbime basa basa öldün.
Sen gidiyordun,
zaten elbet ben de gidecektim ama
sen giderken
Ben herşeyi bilerek öldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim