Fotoğraf: Umay Umay

22 Ağustos 2010 Pazar

Alma Şekerimi.Elma şekerimi.

Bugün tekrar döndüm sana.Ama sen buna hiç sevinme olur mu?Senin için pek güzel bir şey yaptığımı söyleyemem.Senin kırmızı orospun yine sana ait.Sanki başka aitliklere gömülebildi benimki de laf .

Bana seni yeniden sevmemem için kırmızı elma şekerleri al.
Ben sana aslında bundan küstüm.

Olgunlaşmamış bir çocuğun kadınlığından bir şey beklenemez zaten.Hoşlanmadığın sigara kokusunu bastırmak için kül tablası dudaklarıma ağız dolusu bastırdığın cikletler kadar tatlıyım değil mi? 18im ben , üzülürüm .

Koca bir adamsın boncuk boncuk terlerle yatağımda.üstümde yedi ceddi çocuklarımızın.
Kırmızında orospuyum,hamileyim üstelik,4 kelebeğimiz oldu daha önce;üçünü öldürdüm,biri sağ omzumda.Ama küçük bir kelebek ve konuşmayı bilmeyecek kadar sağır.

Sahip olduğum bütün yaşam sen olduğun için belki yıkanıyorum senin nehirlerinde.Senle aşkın ladesine tutuşmuşum.Ve kaybeden yine senin kırmızın.Çarşaf turuncu , beyaz duvarlar,bir arka oda ve içeride bir baba.Kaybettim.Hadi al o zaman çocukluğum senin olsun.Ben seni değil,bakışlarındaki beni bana geri ver istiyorum.Onurumu geri ver.

Bugün sana döndüm ben.Ama sen buna hiç sevinme olur mu?Hatalıyım.Bedenimi yani sana ait olması gerekeni başkasıyla paylaştığım için beni affet.Sen haklıydın,ben o gece sana en büyük yalanı söylemiştim.
Aşklar orospular yaratıyor.
Turuncu beyaz orospular.

Ben sana geri döndüm bugün,hastaydın.Seviştim ama yanında değildim.İyileştin.Seni sevmeyeyim diye bedenimi sana verdim ve kalbimi de .Ama sen kırmızı elma şekerleriyle kurtarmadın çocukluğumu.Şimdi uyanmaktan korkuyorum.Ayık kafayla da seni sevdiğimi bilirsen , gülmez miydin halime?Sarsma!Sarmayın!
3 kelebeğimizi gömdüm,
sen kurtaramadın kelebeklerimi.
Ben sana aslında bundan küstüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim