Fotoğraf: Umay Umay

22 Ağustos 2010 Pazar

6

‘Güvercinler geldi yanıma , bizi anlattım ; vaktiyle seni…’
dizesiyle başlayayım o halde yamalı düşlerime.
Üçgen dünyalarında kaybolduklarımız yüzünden yarım bir ay ışığında ayrı ayrı sözlendik sanırım. Ah bebeğim yüzüğe ne gerek vardı , bi şairin dediği gibi hep söylerdim ‘ ellerime en çok yakışan aksesuar senin ellerin’ zaten..çok acı getirdi çok…anlatacaklarım da gittiğim yollar kadan uzun . hadi tütsü yak..ucuzlardan olsun , hayır pembelerden yakma annenin hediyesi onlar ! off Enes hiç söz dinlemiyorsun . Evet bitiyor .. Bitmiş, düşüyor…acı veriyor.hissediyorum … yalnız ve kayıp .. hep ayrı . apayrı..ayrı..yalnız,boş kimsesiz. Piç ilişkimiz piç … kimsesiz…ama gururlu . ama güzeldi . ama yine de benimdi . ama bizimdi..

Ahh..
‘ben güzelim kadınlar berbat !’

yine de çok güzeldi .. ama bitti…biliyorum ay evrimini tamamlar..dediğin gibi olur hep , bişey bi kere olduysa bir daha olabilir…
yine de çok güzeldi.
Ama bitti.
Tanrı bu sefer hayallerimin üzerine erken boşaldı..

Ya da gel sevişelim , boşuna esiyor bu rüzgar , içimde et kavganı , et kavgası yapalım ten kavgası …
Ağzımızdaki paslı şarap tadında mutsuzluğun yerine birbirimizin tadı olsun . Yine benden uzak yine yanıma uzanmış yine beni terk etmemiş , yine bırakıp gitmemiş ol..

Benim uykum çok hafif esmer tenli çocuk . beyaz tenimin çekim gücü çocuk . nasıl usul dokunduysan dördüncü parmağıma .. parmağıma bir ip bağladın ve ölçüsünü aldın . sonra düğüm attın . yani parmağımı tam da hayallerinden astın o ipe.. ellerim güzeldir , yakışacağından eminim, sen zevkli çocuksun ama denize daha çok yakışır . hadi bir dilek dile ve yüzüğün ellerini , küllerini bırakalım bu yaz akşamında denize . Ama benim küçücük gemiciğim yüzme bilmiyor sakın onu bırakma denizlerinde . Nedenim yok , tutamayacağım her sözü ben verdim . Boş veremezdim .

Hadi utanmıyorum artık , herkes uyudu ev de sessiz , bağırmayacağım söz hadi öpüşelim ne olur . susadım lütfen . ben sende kendimi öldüremedim , bu da sana yetmedi. ‘küllenip bit’ diye sevdirmedim ben kendimi .. sadece o aşık kız bir gemiye bindi ve gitti..

Yorganı çek üzerime , biliyorsun hep üşüyorum . çıplağız utanıyorum ayrıca da. Saçlarım ıslak ve kıvırcık . omzuna yatıcam ama ört üzerimizi utanıyorum işte. Saçlarımı sevsene , yüzümü sev . Yüzüğümü sev hadi . şarap da bitti senden başka ne döndürür bu saatte başımı J gözlerin uyuyormuş gibi yapıyor ben de uyuyayım diye biliyorum ben uyurken sen hiç uyumaz beni izlersin .

Sabahtan beri yaşadıklarımız bir rüya gibiydi , yarım yılım kabuslu ve seraplı bir rüya gibiydi . ve yine uyku ele geçiriyor gözlerimi , hayır giymeyeceğim iç çamaşırlarımı at onları kenara . severiz çıplak uyumayı . yalnız kollarını açar mısın bu gecenin sabahını omzunda uyanarak görmek istiyorum … Seni seviyorum . Ve biriyle evleneceksem bu sen ol isterdim en büyük konuştuğum ağzımla . yarım yılım feda olsun , bu gecenin hayali birlikte uyanmak olsun , 6 . ayımız kutlu olsun sevgilim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim