Fotoğraf: Umay Umay

15 Şubat 2011 Salı

21.yy

bu yüzyılda aşk başkadır.
21. yüzyılda aşk da yoktur zaten.

herşeyimi o kadar çok verdim ki
artık herşeyden vazgeçtim..
seni seviyorum cümlesinin
sadece şarkıların sözü olduğunu anlamam için
yere düşmeme ne kadar kaldığını öğrenmek için
kollarından mı düşmeliydim adam ?

kanatlarım olmasa da meleğin olmak istemiştim..
her çocugun bir meleği,
her kadının bir ölümü olurdu benim hayatımda..
ben hep ölen meleğin olmakla mı yetinmeliydim senin gözlerin dolana kadar
gözlerin doldukça boğuldum ben gözyaşında.
benim hayallerim bedava.
hadi yak ozaman
bu kadar acı çekme
bırak kurtul o zaman..
küçük bi çocuk gibi
tabanların aşınana kadar kaç o zaman..

o zaman anlayacaksın ..
ben bu kadar önemsiz miyim?
avuçların kanayacak .. ellerimi özlemeyecek misin?

tanrım her biriniz o kadar farklısınız ki , farklarınız bile aynı artık..
ve her biriniz başka yerlerde başka zamanlarda
farklı izler bırakacaksınız
bırakın .
başka birşeye yaramaz bundan sonra yaşananlar .

ben senin kaçak bakışlarına
susan sözcüklerine alıştım .
bütün aşkların boğazını kestim ardı arkası kesilmeyen sevgilerde.
doğmamış bir çocuk hayattan nasıl korkuyorsa
öyle korkuyorum senden .
ve git artık bana kendini sevdirmeden .

ben başka bir  kıtanın akşam üstü serinliğinde
ıslak bir rüzgarla sana savrulmuştum.
şimdi aynı rüzgar seni benden ayırıyor
haydi kutla bunu
artık burada senin için gözlerime yağmur yağmıyor.
artık bu şehirde kadınlar kanayan dudaklarını gizlemiyor.
artık burada kadınlar kırmızı ruj sürmüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim