Fotoğraf: Umay Umay

27 Ocak 2011 Perşembe

Ne Kadar Eksik,O Kadar Yarım


Az sonra kırılacak;içimde olan ne varsa..
1.

...
En yarım yerimden yakaladın beni,
Hadi şimdi tutun ,kırılan vicdanımdan uzanan parmağıma
Ve yükseleceğiz göreceksin; inan bu dilimizle ıslattığımız tutkumuzla.

...
En yarım yerinden yakaladım seni,
Soruları sevmezsin , vazgeç yanıtlarımdan.
Biliyorum anlamsızlaşacak dudaklarımda herşey.
Geçmişten geleceğe kadar sarıl bana , hadi! Korkusuzca!
Acıtmadan kazıyacağım bedenine kendimi,sancısızca.
2.
...
En yarım yerimizden yakaladı zaman bizi,
Her zamanki gibi en yanlış doğrularımızla.
Uyuyamadık belki,uyanırsak biterdi.
Eksik kalan ne varsa tamamlanır bir gün belki.
Bir otel odası , biraz loş ışıkta ;
Beyaz bir gömleğin tenimle buluşmasıyla
Yarım yamalak bir hayal kurulurdu,çift kişilik yatağın tek kişilik kısmında.
8.
...
En yarım yerimden yakaladın beni,
Ufacık ağzının bir köşesinde sıkıştırdın.
Hadi boşver öteki - berikini , sokul yanıma;
Ilık ılık esen teninin musonuyla.
Aşk çok kısa bir kelime boşver sen iyisi mi ikimizi de yorma
Şimdi koy kendini eksik kalanıma;
Göreceksin,çok yakışacağız anlatamadığımız yalnızlığımıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir şey diyeceğim